Експерти поскаржилися на торгівельні ігри виробників.
Штучний дефіцит продукції, призупинення продажів овочів та плодів в очікуванні росту ціни та, як результат, поява великих обсягів неякісної продукції на ринку створюють погані умови для системної роботи і виробників, і торгових компаній.
Таку думку висловив керівник підрозділу маркетингу спеціальних, овочевих культур та картоплі компанії «Сингента Україна» Микола Довгаль. За його словами, такі явища на українському плодоовочевому ринку свідчать про відсутність ефективної системи торгівлі. Через це виробники не можуть впровадити стандарти якості продукції та спланувати обсяги виробництва на майбутнє.
«У другій половині сезону на ринку з’являється великий обсяг не дуже якісної продукції і ціна навпаки суттєво знижується. В таких умовах збудувати системну роботу неможливо, хоча, це могло б гарантувати певну стабільність бізнесу і для виробників, і для торгових компаній», – вважає Довгаль.
На думку експерта, український споживач вже диктує певні умови, і виробники, які планують далі розвиватись принаймні на внутрішньому ринку, вимушені будуть дотримуватись цих умов.
«Рентабельність вирощування овочів в Україні щороку знижується, тому що зростає вартість ресурсів для впровадження механізації та автоматизації виробництва. Купівельна спроможність українських громадян не зростає, але зростають вимоги до плодоовочевої продукції. Враховуючи ці фактори, майбутнє я бачу саме за продуктом із доданої вартістю, частка якого на ринку України поки що мізерна»,- підкреслив фахівець.
info.shuvar.com