EnglishFrenchGermanPolishRussianUkrainian

Вагон-зерновоз відтепер коштуватиме 655 грн/добу

18 января 2018 - Администратор

Правління «Укрзалізниці» завершило процес дерегуляції вагонної складової тарифу для парку власних вагонів компанії. затвердивши процедуру визначення плати за їх використання. У повному обсязі зміни наберуть чинності з 19 лютого 2018-го року. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-службу «Укрзалізниці».

Досі ціна на послуги перевезення була значно нижчою від тієї, що її платять реальні вантажовідправники, оскільки встановлювалась державою. Тому компанія недоотримувало доходи.
«Прийняті сьогодні рішення, у першу чергу, дозволять збільшити надходження коштів на розвиток компанії. Ми розраховуємо також, що такий крок унеможливить корупційні схеми в цьому сегменті, у тому числі, з боку наших співробітників», - прокоментував в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«Ми очікуємо ліквідації штучного дефіциту вагонів та зниження вартості перевезення для кінцевого споживача за рахунок вирівнювання співвідношення попиту та пропозиції вагонів на ринку», - зазначив керівник «Укрзалізниці».
Різниця між фіксованою та ринковою вартістю вагонів потрапляла до компаній-посередників або провокувала корупційні схеми всередині Укрзалізниці. За оцінками експертів, обсяг цього специфічного ринку може складати до 5-ти млдр грн. на рік.
Дерегуляція вагонної складової впроваджуватиметься у два етапи. На першому застосовуватиметься формульний розрахунок щоденної оплати за здійснення послуги перевезення у вагонах «Укрзалізниці». Він базується на 4 складових: вартість нового вагона на ринку, вартість ремонтів впродовж терміну експлуатації вагона конкретного типу, рентабельність на рівні близько 10 % та дисконтування грошових потоків в часі.
На другому етапі впроваджується система щоденних електронних торгів у співпраці з командою «Prozorro. Продажі», на яких виставлятиметься частина порожнього парку. За їх результатами визначатиметься ціна для всього парку вагонів за видами на певну дату.
В компании заявили, що така прозорість механізму і його побудова на зрозумілих учасникам ринку засадах окупності та відновлюваності основних засобів дає можливість кожному контролювати аргументованість змін ціни. Це дозволить отримати протягом життєвого циклу вагона кошти, яких буде достатнього заміщення його новим вагоном після повного зносу.

©Пропозиція

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!