Як сформувати позитивний імідж надійного експортера, розповіли в ТЗОВ «Українська ягода».
Легковажні експерименти з плодоовочевим експортом загрожують іміджу всієї України. Про це заявив керівник ТЗОВ «Українська ягода» Тарас Баштанник.
За його словами, останніми роками вітчизняні виробники намагаються підкорити європейський ринок, транспортуючи окремі види плодів, овочів чи ягід. Однак успішними такі намагання є лише в поодиноких компаніях.
Експерт пояснює, що експерименти з експортом повинні починатися з досконалого вивчення, насамперед, потреб клієнта та аналізу всього ланцюга поставок. А відповідальність за виконання обов’язків перед європейськими покупцями повинні в рівних частинах розподіляти між собою і виробник, і торгова компанія.
«Давайте будемо говорити відверто, Україна має не дуже гарні асоціації в країнах ЄС - це, частіше за все, корупція, Чорнобиль та війна. Втім, в останні роки розвинуті країни Європи дійсно стали розглядати нас, як потенційного крупного гравця на плодоовочевого ринку ЄС і саме на цьому етапі дуже важливо не нашкодити нашому іміджу, який тільки створюється»,- каже Тарас Баштанник.
Експерт підкреслив, що нині лише поодинокі фермери експортують продукцію самостійно. Більшість роблять це через посередника. При цьому, виробник знімає з себе відповідальність одразу після того, як віддасть товар. Натомість фахівці таку систему вважають недалекоглядною та неефективною. Адже як постачальник, так і виробник повинні нести однакову відповідальність за якісну поставку. До того ж пан Баштанник розповів про особливості ведення бізнесу з європейськими покупцями.
«Більшість українських фермерів звикли працювати по передоплаті. З європейськими покупцями про це треба одразу забути, вони навпаки вимагають відтермінування і ти або погоджуєшся грати на цих умовах, або продовжуєш працювати на внутрішньому ринку, де конкуренція буде зростати, а ціни знижуватись досить швидко», - розповів керівник ТЗОВ «Українська ягода».
За матеріалами shuvar.com