EnglishFrenchGermanPolishRussianUkrainian

Як Україні правильно використати зростання попиту на органічну ягоду?

5 декабря 2017 - Администратор

Органічне ягідництво починається з маркетингу та глибокого аналізу. Про це у своєму виступі сказала Олена Дейнеко, голова «Органік-бізнес-школи», на конференції «Від нішевих культур до нішевих продуктів», передає кореспондент propozitsiya.com.
Вона підкреслила, що попит на українську органічну ягоду стабільний. Головними ринками збуту є Польща та Німеччина.

За її словами в світі зростає величина споживання ягід, зокрема, органічних. Незважаючи на те, що малина є однією з найпростіших культур в органіці в ЄС ринок органічної суниці в 5 разів більший, ніж ринок малини. І така тенденція присутня у всьому світі.
Тому в Україні спостерігається дуже бурхливе зростання активності на ринку ягідництва, що призводить до іншої проблеми - перенасичання пропозицією. Органічна ягода практично вся експортується. На сьогоднішній день, ця ніша в Україні сильно перегріта. 
Проте, на думку експерта, головною проблемою є легковажний підхід до даного бізнесу: люди просто купують саджанці і саджають, не роблячи ні поливу, не проводячи ніякого аналізу збуту. В результаті отримують низькі врожаї та інші проблеми.
В цій надзвичайно конкурентній сфері необхідний професійний та системний підхід. Спочатку необхідно провести глибокого аналіз теми. Потім обирати культуру для вирощування, перевірити, наскільки для неї підходить ділянка, прорахувати необхідні інвестиції, спрогнозувати об'єм продажів та рентабельність. Тому тільки системний підхід до організації вирощування та збуту ягід може гарантувати досягення успіху в цьому бізнесі

©Пропозиція

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!