EnglishFrenchGermanPolishRussianUkrainian

Якому шоколаду надають перевагу українці - результати опитування

18 января 2018 - Администратор

Українські солодощі добре відомі споживачам як нашої країни, так і за кордоном. Про визнання вітчизняної продукції говорить факт потрапляння українських виробників Roshen, Konti і «АВК» до світового рейтингу, складений спеціалізованим виданням Candy Industry. Крім того, на вищих сходинках цього топа присутні міжнародні компанії Mondelez International і Nestle, які володіють українськими торговими марками «Світоч» і «Корона» відповідно.

Хоча кондитерські вироби популярні серед населення нашої країни, вони все ж не є продуктами першої необхідності. Тому попит на солодощі на внутрішньому ринку сильно залежить від стану гаманця споживача. При падінні купівельної спроможності українці скорочують витрати на кондитерські вироби - менше набувають даних товарів або вибирають дешевшу продукцію.

В основному кондитерські вироби відносяться до продуктів спонтанного попиту. Характерним прикладом такого товару є плитковий шоколад. Для стимулювання його продажів виробники приділяють велику увагу дизайну упаковки, рекламі і розміщення торгових точок в місцях скупчення людей. За опитуваннями споживачів, лідерами їх переваг в сегменті шоколадок є ТМ Milka, Roshen та «Світоч».

Pro-Consulting

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!