EnglishFrenchGermanPolishRussianUkrainian

Ощадбанк запустив “гарячу лінію” для малого та середнього бізнесу

9 сентября 2016 - Администратор

В “Ощадбанку” розпочала роботу лінія підтримки клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу. Її телефони: 0800 219 800 (безкоштовно по території України) та 044 363 01 03 (за тарифами оператора). Графік роботи – з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 20:00. Оператори надають інформацію з різноманітних питань: відкриття поточних рахунків, вибору тарифного пакета, оформлення корпоративних платіжних карток, підключення системи “клієнт-банк” тощо, повідомляє прес-служба “Ощадбанку”. Якщо клієнт звертається в неробочий час, він може замовити послугу “зворотній зв’язок”, і консультант зателефонує йому з початком роботи лінії підтримки.

В “Ощадбанку” розпочала роботу лінія підтримки клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу. Її телефони: 0800 219 800 (безкоштовно по території України) та 044 363 01 03 (за тарифами оператора). Графік роботи – з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 20:00. Оператори надають інформацію з різноманітних питань: відкриття поточних рахунків, вибору тарифного пакета, оформлення корпоративних платіжних карток, підключення системи “клієнт-банк” тощо, повідомляє прес-служба “Ощадбанку”. Якщо клієнт звертається в неробочий час, він може замовити послугу “зворотній зв’язок”, і консультант зателефонує йому з початком роботи лінії підтримки.

 

“Для нас важливо, щоб жодне звернення клієнта не залишилось без уваги незалежно від того, коли клієнт нам зателефонував – вдень чи вночі. Питання, що стосуються обслуговування корпоративних карток, будуть прийняті в роботу в цілодобовому режимі нашим консультантом або в автоматичному режимі. В іншому випадку клієнту буде запропоновано залишити номер для зворотного дзвінка. Можливість бути на зв’язку з банком – це впевненість наших клієнтів”, – зазначила начальник Контакт-центру “Ощадбанку” Анна Старик.

 

“Ми активно працюємо з сегментом мікро-, малого та середнього бізнесу, пропонуємо нові вигідні продукти, покращуємо умови обслуговування. Як результат – спостерігаємо збільшення кількості клієнтів цього напряму. Для якісного їх обслуговування було вирішено відкрити окрему телефонну лінію підтримки”, – зазначила директор департаменту мікро-, малого та середнього бізнесу “Ощадбанку” Інна Кравчук.

 

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!