Поточний 2017/18 сезон в самому розпалі, проте все частіше виникає питання перспектив у новому маркетинговому році для сільгоспвиробників України. Гарячою темою не тільки для учасників ринку, а й для медіа-простору, стає розподіл посівних площ під майбутній врожай. Традиційно «під ялинку» УкрАгроКонсалт дає свої оцінки та перші орієнтири з посівної кампанії-2018.
Для будь-якого сільгоспвиробника основним фактором при прийнятті рішення щодо планування посівної кампанії є фінансовий результат, отриманий в попередньому році, а також наскільки виявилися виправданими очікування підсумків сезону.
За оцінками вчених Інституту аграрної економіки, в 2016/17 сезоні з усіх олійних культур зростання маржинальність на 14% очікується тільки з ріпаку, прибутковість вирощування сої та соняшнику знизиться у два рази.
Однак в грудні несподівано для всіх учасників ринку включається фактор податкового законодавства, який, в разі вступу нової норми закону в дію з березня 2018 року, змусить аграріїв всерйоз замислитися про розподіл посівних площ під майбутній урожай.