EnglishFrenchGermanPolishRussianUkrainian

Сім правил сучасного маркетингу

29 мая 2018 - Администратор

Книга не є підручником або посібником з маркетингу. Автор позиціонує її як видання, де фахівці різних напрямів маркетингу можуть знайти фундаментальні відповіді і поради на потрібні питання.

Розвиток бізнесу в українських реаліях постійно стикається з позитивними і негативними факторами, які впливають на зростання компанії. Сьогодні компанії без проблем співпрацюють і знаходять партнерів по всьому світу. Ті фірми, які націлені на розвиток бізнесу в Україні, змушені орієнтуватися на вітчизняні ринки, українського споживача і наші культурні особливості. На всіх етапах розвитку не можна забувати про управління компанією і її складові, які, як ланцюг, добре тримаються і працюють в комплексі. Розібратися і отримати відповіді на основні питання, пов'язані з маркетингом, мені допомогла книга Олексія Філановського Головна маркетингова книга від видавництва Фабула.

Книга, як стверджує автор, не є підручником або посібником з маркетингу. Навпаки він позиціонує її як видання, де фахівці різних напрямів маркетингу можуть знайти фундаментальні відповіді і поради на потрібні питання.

У книзі йдеться про наш світ і реалії, в яких ми живемо. Автор перераховує переваги, якими повинні володіти великі гравці на ринку: виробнича, операційна та маркетингова. На конкретних прикладах маркетингових стратегій, що використовуються світовими брендами Amazon, Applе, Fiat та ін. автор пояснює, як привернути увагу клієнта і спонукати придбати продукт. Розкриває як впливає побудова бренду і робота маркетингових інструментів на збільшення продажів.

На етапі аналізу перед стартом підприємницької діяльності важливо не тільки вивчити і проаналізувати "+" і "-" конкурентів і продукту, але й сам ринок. Цікаво автор описав питання "як визначити стадію розвитку вашого ринку". Цікаві думки прочитав і з приводу необхідності роботи з креативними агентствами, їх вибір, специфіку роботи.

Виділив для себе сім тез, які вважаю важливими і цікавими при побудові бізнесу:

маркетинг здатний лише задовольнити наявні або актуалізувати ті, що не проявилися, потреби;
найкращі рекламні продукти народжуються тільки тоді, коли партнери повністю довіряють один одному;
маркетинг – це мистецтво отримання переваги над конкурентами;
бренди і є обіцянки, які компанії дають своїм клієнтам;
класні рекламні матеріали точно так само дозволяють знизити витрати на просування, як і правильно сформульований медіа-мікс або обрана платформа;
популярність бренду визначається тим, чи переказують люди його історії;
за кожним серйозним маркетинговим рішенням або ходом стоїть творчість.
Книга буде цікава підприємцям, бізнесменам, співробітникам державних органів, маркетологам, рекламістам і фахівцям на етапі становлення і вибору майбутньої професії.

У книзі мені сподобалося, як автор дає опис кейсів, наводячи приклади і проводячи паралелі з власного життя, історичних подій або мистецтва. Написано живою і доступною мовою, без незрозумілих виразів, спираючись тільки на профільну термінологію. Тим, хто тільки стає на маркетингову доріжку і багатьох значень не знає, буде черговий привід завітати в Інтернет по трактування того чи іншого терміна. Зізнаюся, що сам вдавався до цього прийому. Книга буде корисна в роботі, коли можна заглянути і нагадати собі про ті чи інші завдання, але настільною я б її не назвав. Наявність профільної термінології змушувала повертатися і перечитувати розділи по кілька разів, щоб розібратися, а не просто читати далі. Тому часу на прочитання цього екземлпяра у мене пішло трохи більше ніж зазвичай.

Всеволод Севастьянов
менеджер з продажу, літературний оглядач
biz.nv.

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!