EnglishFrenchGermanPolishRussianUkrainian

Соняшникова олія. Національний бренд як ефективна торговельна стратегія

20 сентября 2017 - Администратор

Перспективи формування національного бренду соняшникової олії та його просування на ринку як ефективної торгової стратегії учасники конференції обговорили під час дискусійній панелі «Соняшникова олія. Національний бренд як ефективна торговельна стратегія», в рамках V Міжнародної конференції «Black Sea Oil Trade».

Експерт олійного ринку УкрАгроКонсалт Юлія Гаркавенко зазначила, зокрема, що в ЄС оливкова олія має репутацію продукту преміум-класу і в результаті в роздрібному продажі за ціною більш ніж в 2,5 рази перевершує соняшникову: 4,15 євро за 1 літр проти 1, 48. У той же час корисні властивості соняшникової олії за багатьма позиціями або близькі до оливкової або ідентичні між собою. А вміст деяких незамінних для організму жирних кислот та вітаміну Е в соняшниковій олії набагато більше, ніж в оливковій.

Експерт також відзначила, що експорт рафінованої соняшникової олії з України (бутильованої і наливної) становить лише 7% загального обсягу.

«Бренд «Українська соняшникова олія» вже існує» про це заявив генеральний директор асоціації Укроліяпром Степан Капшук. За його словами, доказом тому є зростання обсягів виробництва олії в Україні, яку не демонструє жодна інша галузь економіки. Кількість ОЕЗів збільшилася за останні 10 років з 18 до 60. Інвестиції в галузь склали близько 3 млрд. дол. США.

Заступник комерційного директора, ТД «Майола» Лілія Войтух звернула увагу присутніх на складності, які виникнуть в процесі формування загальнонаціонального бренду соняшникової олії. Це, зокрема, тривалість процесу реєстрації торгової марки, складності сертифікації в країнах-імпортерах та інше.

Олена Дерев'янко, Віце-президент Української PR-ліги, підкреслила, що створення національного бренду соняшникової олії триватиме довго, але створювати його необхідно.

Денис Красніков, Віце-президет УСПП, підкреслив, що для створення відомого в світі національного бренду необхідна добра воля владних структур України на проведення комплексу заходів по залученню в країну іноземних покупців.

Підводячи підсумки дискусії, генеральний директор УкрАгроКонсалт Сергій Феофілов, висловив задоволення з приводу того, що обговорення велося в контексті розуміння законів торгової конкуренції, а не в рамках аналізу виробничих потужностей.

Нагадаємо, що 19 вересня в Києві проходила провідна конференція жироолійного сектору України та країн Причорномор'я - V Міжнародна конференція «Black Sea Oil Trade-2017». Організатор - консалтингова агенція «УкрАгроКонсалт». Генеральний Спонсор - ING Bank. Конференція «Black Sea Oil Trade» щороку об'єднує основних гравців світового агроринку на старті олійного сезону. Для участі в конференції зареєструвалися понад 200 делегатів з 30 країн світу.

УкрАгроКонсалт

 

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!