Перспективи формування національного бренду соняшникової олії та його просування на ринку як ефективної торгової стратегії учасники конференції обговорили під час дискусійній панелі «Соняшникова олія. Національний бренд як ефективна торговельна стратегія», в рамках V Міжнародної конференції «Black Sea Oil Trade».
Експерт олійного ринку УкрАгроКонсалт Юлія Гаркавенко зазначила, зокрема, що в ЄС оливкова олія має репутацію продукту преміум-класу і в результаті в роздрібному продажі за ціною більш ніж в 2,5 рази перевершує соняшникову: 4,15 євро за 1 літр проти 1, 48. У той же час корисні властивості соняшникової олії за багатьма позиціями або близькі до оливкової або ідентичні між собою. А вміст деяких незамінних для організму жирних кислот та вітаміну Е в соняшниковій олії набагато більше, ніж в оливковій.
Експерт також відзначила, що експорт рафінованої соняшникової олії з України (бутильованої і наливної) становить лише 7% загального обсягу.
«Бренд «Українська соняшникова олія» вже існує» про це заявив генеральний директор асоціації Укроліяпром Степан Капшук. За його словами, доказом тому є зростання обсягів виробництва олії в Україні, яку не демонструє жодна інша галузь економіки. Кількість ОЕЗів збільшилася за останні 10 років з 18 до 60. Інвестиції в галузь склали близько 3 млрд. дол. США.
Заступник комерційного директора, ТД «Майола» Лілія Войтух звернула увагу присутніх на складності, які виникнуть в процесі формування загальнонаціонального бренду соняшникової олії. Це, зокрема, тривалість процесу реєстрації торгової марки, складності сертифікації в країнах-імпортерах та інше.
Олена Дерев'янко, Віце-президент Української PR-ліги, підкреслила, що створення національного бренду соняшникової олії триватиме довго, але створювати його необхідно.
Денис Красніков, Віце-президет УСПП, підкреслив, що для створення відомого в світі національного бренду необхідна добра воля владних структур України на проведення комплексу заходів по залученню в країну іноземних покупців.
Підводячи підсумки дискусії, генеральний директор УкрАгроКонсалт Сергій Феофілов, висловив задоволення з приводу того, що обговорення велося в контексті розуміння законів торгової конкуренції, а не в рамках аналізу виробничих потужностей.
Нагадаємо, що 19 вересня в Києві проходила провідна конференція жироолійного сектору України та країн Причорномор'я - V Міжнародна конференція «Black Sea Oil Trade-2017». Організатор - консалтингова агенція «УкрАгроКонсалт». Генеральний Спонсор - ING Bank. Конференція «Black Sea Oil Trade» щороку об'єднує основних гравців світового агроринку на старті олійного сезону. Для участі в конференції зареєструвалися понад 200 делегатів з 30 країн світу.
УкрАгроКонсалт