Для ринку фасованої олії України до 2007 року була характерна тенденція нарощування обсягів виробництва. У 2007 році було вироблено рекордне кількість олії - 385 тис. тонн.
Зростання виробництва бутилірованної продукції було викликано активізацією експорту, а також у зв'язку зі стрімким зростанням попиту з боку українських споживачів. Однак з 2008/09 сезону тенденція в ринку корінним чином змінилася, об'єм фасування поступово почав знижуватися.
Скорочення сегменту бутилированної олії обумовлено загальним зниженням попиту споживачів на продукти харчування, а також насичення внутрішнього ринку. Саме цей факт заставляє українських виробників упакованої продукції шукати споживачів за межами країни й виходити на експортні ринки, повідомляє аналітики УкрАгроКонсалт.
Результатом цього процесу до 2016/17 сезону стало зростання експортних поставок більш ніж у три рази порівняно з 2011/12 сезоном. Географія експорту бутильованої олії досить широка і за підсумками 2016/17 сезону нараховує понад 100 країн.
Враховуючи зростаючий експорт та відкриття нових напрямків зовнішньої торгівлі бутильованою олією, ідея просування національної марки виглядає не така нездійсненна, а досягнення основної мети: «Не слідувати тенденціям конкуруючих ринків, а задавати їх!» досяжним.