EnglishFrenchGermanPolishRussianUkrainian

Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом

12 октября 2017 - Администратор

Популярність бенчмаркінгу серед українських свиногосподарств зростає. Так, до другого «туру» дослідження долучилося на 2/3х більше підприємств, ніж до першого.

Про це повідомила аналітик Асоціації «Свинарі України» Олександра Бондарська презентуючи результати проекту під час V Міжнародного Дня свиноферми, який відбувся 4 жовтня. Подію організували АСУ, ГС «ВАР» та компанія Dykun.

«Наразі ми презентуємо результати дослідження за перші півроку 2017. Варто зауважити, що не зважаючи на літню пору, а це зазвичай період жнив і відпусток, кількість учасників бенчмаркінгу зросла. Їх питома вага у промисловій реалізації свинини сягнула 18%», - зазначила експерт.

За словами пані Олександри, у рамках дослідження учасники розподіляються по групам за розміром підприємств - найменші, середні та найбільші - для зручності співставлення результатів. Аналітик зауважила, що крім виробничих показників аналізували й собівартість господарств.

«Дані від учасників різняться. Це пов’язано з відмінністю методології розрахунків підприємств. Наприклад, деякі господарства рахують собівартість з ПДВ, інші - без», - пояснила аналітик.

Нагадаємо, Асоціація «Свинарі України» розпочала роботу над проектом бенчмаркінгу у 2016 році в рамках дослідження пріоритетних напрямків розвитку свинарства в Україні спільно з ЄБРР.

agro-business

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!