EnglishFrenchGermanPolishRussianUkrainian

Український споживач має навчитись відрізняти натуральний сік від відновленого – виробник

29 августа 2018 - Администратор

Попит на соки в країні падає з 2014 року, кажуть фермери.

Натуральні соки займають лише 5% українського ринку, решта – це відновлені соки з додаванням пюре. Про це розповів директор департаменту садівництва компанії «Маїс» Олександр Самойленко.

За словами представника компанії-виробника, в Європі соки прямого віджиму займають 20-30% ринку. Натомість українському споживачеві складно відрізнити натуральний сік від відновленого. Тож низька поінформованість людей стосовно якості продукції – це одна з проблем галузі, вважає експерт. А низька купівельна спроможність змушує споживачів купувати дешеві соки в великій упаковці.

За словами економіста ФАО Андрія Ярмака, відновлений фруктовий сік перестав вважатися корисним продуктом у багатьох країнах світу. Адже відновлені соки мають у складі багато цукру. Відтак у 2015-2016 роках споживання відновлених соків в розвинутих країнах суттєво скоротилося.

Вітчизняні виробники соків прямого віджиму акцентують увагу на тому, що натуральна продукція має брендуватися відповідним чином. Тоді споживачеві буде простіше помітити корисний сік. Така практика вже тривалий час застосовується в Європі.

За матеріалами east-fruit.com

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!