EnglishFrenchGermanPolishRussianUkrainian

В Україні офіційно затвердили новий логотип для органічної продукції

3 ноября 2017 - Администратор

Державні органи інтелектуальної власності завершили перевірку та реєстрацію права власності логотипу для маркування органічної продукції для Міністерство аграрної політики та продовольства України.

Про це повідомила заступник міністра аграрної політики та продовольства Олена Ковальова, пише AgroPolit.

За словами заступника міністра, процедура тривала тривала практично два роки, адже сам логотип був презентований 5 лютого 2016 року.

«Хочу привітати всіх виробників органічної продукції. Минула тривала процедура і нарешті нам офіційно прийшли оригінали свідоцтва про те, що Мінагрополітики є власником логотипу органічної продукції», — розповіла Ковальова.

За її словами, логотип буде використовуватися на загальних засадах використання прав інтелектуальної власності.

«Окремого порядку використання логотипу немає. Але якщо буде зафіксовано невідповідність продукції логотипу, то вживатимуться відповідні заходи», — підсумувала вона.

Загалом, зображення буде використовуватися для маркування товарів, виготовлених без використання хімічних добрив і пестицидів, а також харчових добавок штучного походження. Завдяки використанню логотипу українську органічну продукцію можна буде упізнати на полицях не тільки українських, а й зарубіжних магазинів.

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!