Укрзалізниця запустила на своєму сайті електронну форму звернень стосовно зауважень щодо сервісу та боротьби з корупцією.
Як йдеться у повідомленні компанії, відтепер про такі явища можна повідомити не лише на гарячі лінії, а й в електронній формі.
Щоб висловити свою думку, користувачеві потрібно з меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції.
Заявника просять зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст.
"Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно зреагувати на негативні випадки", - йдеться у повідомленні.
Раніше повідомлялося, що з 1 грудня Укрзалізниця призупинила бронювання квитків