Миронівський хлібопродукт» за підсумками 2017 року заробив $230 млн чистого прибутку проти $69 млн роком раніше. Виручка додала 13%, склавши $1,29 млрд. У тому числі $732 млн було отримано від експорту.
Згідно зі звітом на Лондонській фондовій біржі, скоригована рентабельність по EBITDA склала 36% проти 37% у 2016-м.
При цьому виробництво м’яса птиці залишилося практично на рівні 2016 року, скоротившись на 1%, до 566 тис. тонн. Відзначається, що за рік курятина подорожчала на 24%. В середньому кілограм м’яса продавали по 35,6 грн/кг.
Експорт зріс на 16%, до 221 тис. тонн — в основному за рахунок ЄС і країн MENA (Середньосхідна та Північна Африка).
Як зазначає Юрій Косюк, власник і CEO МХП, в останні роки компанія працює в складних внутрішніх умовах. Але продовжує рости і розвивати досвід високорентабельної діяльності.
«Наші фінансові результати відповідають очікуванням, EBITDA склала $459 млн, а рентабельність по EBITDA — 36%. Експорт м’яса птиці, олії та злаків призвів до подальшого збільшення доходів у твердій валюті, які виросли на 15% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року», — каже Косюк.
Він зазначає, що всі заводи МХП працюють на повну потужність. А саме виробництво стає все більш «розумним» — більш ефективним з точки зору управління витратами. М’ясний сегмент продовжує розширювати асортимент продукції, а в рослинництві впроваджуються нові технології, в тому числі використання безпілотних літальних апаратів і супутникових знімків. Це дозволяє раціонально використовувати насіння й добрива.
Що стосується прогнозів на 2018-й, Косюк очікує зростання на внутрішньому й міжнародному ринках і впевнений, що стратегія МХП дозволить це зробити.
Нагадаємо, МХП за підсумками 2017 року став також найбільшим одержувачем дотацій в агросекторі. Всього компанії виплатили 1,4 млрд грн. Ще 3,3 млрд грн МХП отримала в якості відшкодування експортного ПДВ.
agroday.com