EnglishFrenchGermanPolishRussianUkrainian

Cтратегія розвитку "Спілки роботодавців Дубенщини" до 2020 року

6 мая 2016 - Администратор

     Організація роботодавців «Спілка роботодавців Дубенщини» створена у  2014 році. Свою діяльність здійснює на території Дубенщини.

     Основною метою  діяльності Організації є представництво інтересів роботодавців у економічних, соціально-трудових та інших відносинах, захист їх законних прав та інтересів, а також координація та консолідація дій членів організації для досягнення позитивних результатів їхньої діяльності та посилення їх впливу на процес формування соціально-економічної політики, вдосконалення соціально-трудових відносин та розвитку соціального партнерства.

 

 

 

 

 

 

 

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

«СПІЛКИ РОБОТОДАВЦІВ ДУБЕНЩИНИ»

ДО 2020 РОКУ

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

     Організація роботодавців «Спілка роботодавців Дубенщини» створена у  2014 році. Свою діяльність здійснює на території Дубенщини.

     Основною метою  діяльності Організації є представництво інтересів роботодавців у економічних, соціально-трудових та інших відносинах, захист їх законних прав та інтересів, а також координація та консолідація дій членів організації для досягнення позитивних результатів їхньої діяльності та посилення їх впливу на процес формування соціально-економічної політики, вдосконалення соціально-трудових відносин та розвитку соціального партнерства.

Офіційна сторінка Організації:

https://www.facebook.com/SRDubno/?ref=ts&fref=ts

http://www.dirada.com.ua

 

     Єдиний спосіб підвищити рівень життя українців та вирішити соціальні, інфраструктурні та інші проблеми – розвивати підприємливість в громадян та створювати умови для ефективного функціонування бізнесу. Досягнути цього можливо лише при умові ефективної роботи владних інституцій та підтримки збоку місцевої громади. Стратегія розвитку «Спілки роботодавців Дубенщини» являється інструментом покращення умов для ведення бізнесу в Дубенському районі.

     Стратегія розвитку «Спілки роботодавців Дубенщини» створювалась членами спілки протягом грудня 2015 – квітня 2016 року.

 

МІСІЯ

 

     Створення сприятливих умов для ведення бізнесу в Дубенському районі.

 

ВІЗІЯ

 

     Дубенщина – це край з високим рівнем підприємливості серед мешканців та високим рівнем людського капіталу. Мешканці Дубенського району забезпечені добре оплачуваною роботою. На Дубенщині працюють висококонкурентні підприємства з великою часткою експортованої продукції.

     Спілка роботодавців – це одна з найбільш впливових організацій, яка впроваджує значну кількість ініціатив, а представники спілки інтегровані до органів місцевої влади.

 

СТРАТЕГІЧНІ ТА ОПЕРАЦІЙНІ ЦІЛІ

 

 

 

Стратегічні цілі

Операційні цілі Проекти та заходи Індикатори

Ціль № 1 Розвиток підприємницької активності 

1.1. Стимулювати представників громади до створення власної справи

1.1.1. Навчання новітнім методикам стимулювання школярів до підприємництва для вчителів економіки середніх  шкіл та ПТНЗ

1.1.2. Мотиваційні зустрічі молоді з підприємцями

1.1.3. Поширення мотиваційних відеороликів

1.1.4. Конкурс бізнес-ідей

Кількість підготовлених вчителів

 

Кількість зустрічей

Кількість охопленої молоді

Кількість учасників конкурсу 

1.2. Сприяти підвищенню рівня конкурентоспроможності та інновацій діючих підприємств 

1.2.1. Навчання та консультування для підприємців

1.2.2. Поширення інформації про можливості фондів ЄС, ЄБРР, ПРООН

1.2.3. Обмін досвідом та інформацією між членами Спілки 

Кількість організованих навчань

1.3. Допомога місцевим підприємцям в виході на зовнішні ринки (експорт продукції) 

1.3.1. Консультування членів спілки які мають намір експортувати свою продукцію

Кількість консультацій

1.4. Створення площадки для системної комунікації з навчальними закладами

1.4.1. Регулярні зустріч з представниками ВНЗ, ПТНЗ,  коледжів та шкіл

1.4.2. Формування пропозицій щодо підготовки робітничих кадрів

Кількість продуктивних зустрічей з представниками навчальних закладів 

Ціль № 2 Налагодження співпраці з владою 

2.1. Залучення членів Спілки до органів місцевого самоврядування та дорадчих органів місцевої влади

2.1.1. Заохочення членів спілки до участі в місцевих виборах

2.1.2. Підтримка членів спілки на місцевих виборах

2.1.3. Просування членів спілки до місцевих дорадчих органів, комісій, тощо

Представлення членів Спілки в місцевих органах влади

2.2. Стимулювання місцевої влади до регулярного звітування

2.2.1. Моніторинг впровадження стратегії, програм, рішень місцевої влади

2.2.2. Надсилання до органів місцевої влади запитів про виконання стратегії, програм та рішень

Кількість повноцінних звітів

2.3. Формування пропозицій органам влади щодо поліпшення умов для розвитку бізнесу

 2.3.1. Розробка проектів рішень, програм, нормативних актів, стратегій, проектів Кількість підготовлених проектів рішень

2.4. Лобіювання рішень та нормативних актів, необхідних для розвитку місцевого бізнесу

2.4.1. Проведення компаній адвокасі Кількість впроваджених рішень
2.5. Захист представників бізнесу від зловживань збоку повноважних органів

2.5.1. Моніторинг законності проведених перевірок

2.5.2. Реагування на незаконні перевірки

2.5.3. Створення правничо-експертної групи для допомоги в захисті підприємців

Кількість фактів зловживання повноважних органів

Ціль № 3 Посилення організаційної спроможності Спілки і популяризація її діяльності 

3.1. Поліпшення внутрішньої комунікації

3.1.1. Регулярні заходи за участі членів Cпілки

3.1.2. Ефективна система обміну інформацію

Заходи за участі членів Cпілки  відбуваються не рідше як 1 раз на місяць

3.2. Налагодження менеджменту

3.2.1. Визначення відповідальних за діяльність кожного напрямку спілки

3.2.2. Формування системи звітності

Вчасне та якісне виконання запланованих заходів

3.3. Залучення зовнішніх ресурсів

3.3.1. Підготовка проектів на грантові конкурси Об’єми залучених ресурсів

3.4. Створення позитивного іміджу Спілки

 3.4.1. Робота зі ЗМІ

3.4.2. Робота в соціальних мережах

3.4.3. Зустрічі з представниками громади та влади

3.4.4. Участь в суспільно корисних заходах

Кількість згадок в ЗМІ

Постійний ріст кількості підписників

Впізнаваність бренду

3.5. Налагодження співпраці з іншими громадськими організаціями 3.5.1. Залучення до роботи всеукраїнських та міжнародних об’єднань Членство у всеукраїнських та міжнародних об’єднаннях роботодавців

 

ПАРТНЕРИ

-         Волинський ресурсний центр

-         Староста Краківскього повіту Юзеф Кривожека

-         Бургомістр Соколов-Подляскій Богуслав Ян Каракула

-         Корпус Миру США в Україні

 

 

ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ

     Реалізація стратегії буде здійснювались на основі проектного підходу. Представники Спілки розроблятимуть проектні пропозиції для впровадження стратегічних цілей та реалізовуватимуть їх.  Підтримку у впроваджені проектів надаватимуть партнери Спілки.

 

МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ

 

     Моніторинг реалізації Стратегії буде виконувати Рада Спілки. Моніторинг буде здійснюватись на відповідність досягнення визначених індикаторів кожні пів року з моменту затвердження Стратегії. 

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!